Često postavljena pitanja

Imate li svoje dućane gdje mogu vidjeti izložene strojeve i asortiman?

Naši prodajni prostori nalaze se na adresi Donji Cubinec 69a i 58, odmah na izlazu iz grada Križevaca i u blizini brze ceste D10 koja Križevce povezuje sa Zagrebom.

Mogu li naručiti robu telefonski ili putem Facebook stranice?

Narudžbe primamo isključivo putem web stranice, jer o svakoj narudžbi treba postojati dokumentirani trag u sustavu.

Mogu li robu naručiti bez registracije na stranici?

Možete. Bitno je samo da u tijeku narudžbe ispunite podatke koji će biti potrebni za dostavu robe.

Koji sve načini plaćanja postoje na webshopu www.trgo-agencija.hr?

Na našem webshopu možete platiti karticama i virmanom, odnosno općom uplatnicom, te pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču kod dostave paketa).

Koja je cijena dostave paketa?

Cijena dostave je fiksno 40,00 HRK. Za sve maloprodajne narudžbe veće od 750,00 HRK dostava je besplatna. Besplatna dostava vrijedi i za veleprodajne kupce vrijedi za robu naručenu u iznosu većem od 1875,00 HRK (1500,00 HRK + PDV).

Kako mogu dobiti R1 račun?

Veleprodajni kupci automatski dobivaju R1 račun. Veleprodajni račun je odvojen i njemu pristupate klikom na link "IDI NA VELEPRODAJU" koji se nalazi desno na vrhu ove stranice.

Dostavljate li pakete na otoke?

Pakete možemo dostaviti na otoke po istoj cijeni kao i za odredišta na kopnu. Za detaljne informacije oko dostave paketa treba provjeriti raspored dostave na otoke s dostavnom službom.

Kako se registrirati?

Na početnoj stranici www.trgo-agencija.hr u desnom gornjem kutu treba kliknuti na "PRIJAVITE SE" i zatim se ulogirati postojećim podacima ili kliknuti na "KREIRAJTE KORISNIČKI RAČUN" ako nemate korisnički račun i želite ga otvoriti. Nakon toga upisujete sve potrebne informacije i odabirete opciju „KREIRAJTE KORISNIČKI RAČUN“.

Postoji li minimalni iznos za narudžbu robe?

Ne postoji minimalni iznos za narudžbu.

Prilikom kupovine ne prolazi mi kartica.

Molimo Vas da prije svega provjerite imate li omogućeno plaćanje na internetu i plaćanje u ratama (u slučaju da želite plaćanje na rate). Dvaput provjerite upisujete li dobar kontrolni broj s kartice. Ako karticom pokušavate platiti preko mobitela ili tableta probajte isto napraviti na stolnom računalu ili laptopu. Ukoliko nakon svega i dalje imate problema s uplatom molimo Vas da nas kontaktirate kako bi zajedno riješili problem.

Želim promijeniti termin dostave.

Za promjenu termina dostave potrebno je kontaktirati dostavnu službu i s njima dogovoriti željene detalje.