Često postavljena pitanja

Imate li svoje dućane gdje mogu vidjeti izložene strojeve i asortiman?

Da, naši prodajni prostori nalaze se na adresi Donji Cubinec 69a i 58, odmah na izlazu iz grada Križevaca i u blizini brze ceste D10 koja Križevce povezuje sa Zagrebom.

Mogu li naručiti robu telefonski ili putem Facebook stranice?

Narudžbe primamo isključivo putem web stranice, jer o svakoj narudžbi treba postojati dokumentirani trag u sustavu.

Mogu li robu naručiti bez registracije na stranici?

Možete. Bitno je samo da u tijeku narudžbe ispunite podatke koji će biti potrebni za dostavu robe.

Koja je cijena dostave paketa?

Cijena dostave je fiksno 35,00 HRK za uplate karticama i općom uplatnicom, a 40,00 HRK za plaćanje pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču kod preuzimanja paketa). Za sve maloprodajne narudžbe poslane putem web stranica veće od 500,00 HRK Trgo-Agencija d.o.o. će besplatno dostaviti naručenu robu primateljima u Republici Hrvatskoj. Besplatna dostava za veleprodajne kupce vrijedi za robu naručenu u iznosu većem od 1250,00 HRK.

Dostavljate li pakete na otoke?

Pakete možemo dostaviti na otoke po istoj cijeni kao i za odredišta na kopnu. Za detaljne informacije oko dostave paketa treba provjeriti raspored dostave na otoke s dostavnom službom.

Kako se registrirati?

Na početnoj stranici www.trgo-agencija.hr u desnom gornjem kutu treba kliknuti na "PRIJAVITE SE" i zatim se ulogirati postojećim podacima ili kliknuti na "KREIRAJTE KORISNIČKI RAČUN" ako nemate korisnički račun i želite ga otvoriti. Nakon toga upisujete sve potrebne informacije i odabirete opciju „KREIRAJTE KORISNIČKI RAČUN“.

Postoji li minimalni iznos za narudžbu robe?

Ne postoji minimalni iznos za narudžbu.

Koji sve načini plaćanja postoje na webshopu www.trgo-agencija.hr?

Na našem webshopu možete platiti karticama, pouzećem i virmanom, odnosno općom uplatnicom.

Prilikom kupovine ne prolazi mi kartica.

Molimo Vas da prije svega provjerite imate li omogućeno plaćanje na internetu i plaćanje u ratama (u slučaju da želite plaćanje na rate). Dvaput provjerite upisujete li dobar kontrolni broj s kartice. Ako karticom pokušavate platiti preko mobitela ili tableta probajte isto napraviti na stolnom računalu ili laptopu. Ukoliko nakon svega i dalje imate problema s uplatom molimo Vas da nas kontaktirate kako bi zajedno riješili problem.

Želim promijeniti termin dostave.

Za promjenu termina dostave potrebno je kontaktirati dostavnu službu i s njima dogovoriti željene detalje.

Znači li oznaka Veleprodaja koja se nalazi u gornjem desnom kutu da sam na veleprodajnom webshopu?

Ne. Ako Vam u gornjem desnom kutu stranice piše 'Veleprodaja' znači da se nalazite na maloprodajnom webshopu i da morate kliknuti na znak 'Veleprodaja' da bi se prebacili na veleprodajni webshop. Vrijedi i obrnuto. Ako piše 'Maloprodaja' znači da se nalazite na veleprodajnom webshopu. Znak u kojem se ispisuje VELEPRODAJA ili MALOPRODAJA izgleda kao putokaz na veleprodajni ili maloprodajni webshop.