Često postavljena pitanja

Imate li svoje dućane gdje mogu vidjeti izložene strojeve i asortiman?

Da, naši prodajni prostori nalaze se na adresi Donji Cubinec 69a i 58, odmah na izlazu iz grada Križevaca i u blizini brze ceste D10 koja Križevce povezuje sa Zagrebom.

Koja je cijena dostave paketa?

Cijena dostave je fiksno 35,00 HRK za uplate karticama i općom uplatnicom, a 40,00 HRK za plaćanje pouzećem (plaćanje gotovinom dostavljaču kod preuzimanja paketa). Za sve maloprodajne narudžbe poslane putem web stranica veće od 500,00 HRK Trgo-Agencija d.o.o. će besplatno dostaviti naručenu robu primateljima u Republici Hrvatskoj. Besplatna dostava za veleprodajne kupce vrijedi za robu naručenu u iznosu većem od 1250,00 HRK.

Dostavljate li pakete na otoke?

Pakete možemo dostaviti na otoke po istoj cijeni kao i za odredišta na kopnu. Za detaljne informacije oko dostave paketa treba provjeriti raspored dostave na otoke s dostavnom službom.

Kako se registrirati?

Na početnoj stranici www.trgo-agencija.hr u desnom gornjem kutu treba kliknuti na "PRIJAVITE SE" i zatim se ulogirati postojećim podacima ili kliknuti na "KREIRAJTE KORISNIČKI RAČUN" ako nemate korisnički račun i želite ga otvoriti. Nakon toga upisujete sve potrebne informacije i odabirete opciju „KREIRAJTE KORISNIČKI RAČUN“.

Postoji li minimalni iznos za narudžbu robe?

Ne postoji minimalni iznos za narudžbu.

Mogu li robu naručiti bez registracije na stranici?

Možete naručiti robu bez registracije. Bitno je samo da u tijeku narudžbe ispunite podatke koji će biti potrebni za dostavu robe.

Koji sve načini plaćanja postoje na webshopu www.trgo-agencija.hr?

Na našem webshopu možete platiti karticama, pouzećem i virmanom, odnosno općom uplatnicom.

Prilikom kupovine ne prolazi mi kartica.

Molimo Vas da prije svega provjerite imate li omogućeno plaćanje na internetu i plaćanje u ratama (u slučaju da želite plaćanje na rate). Dvaput provjerite upisujete li dobar kontrolni broj s kartice. Ako karticom pokušavate platiti preko mobitela ili tableta probajte isto napraviti na stolnom računalu ili laptopu. Ukoliko nakon svega i dalje imate problema s uplatom molimo Vas da nas kontaktirate kako bi zajedno riješili problem.

Želim promijeniti termin dostave.

Za promjenu termina dostave potrebno je kontaktirati dostavnu službu i s njima dogovoriti željene detalje.

Znači li oznaka Veleprodaja koja se nalazi u gornjem desnom kutu da sam na veleprodajnom webshopu?

Ne. Ako Vam u gornjem desnom kutu stranice piše 'Veleprodaja' znači da se nalazite na maloprodajnom webshopu i da morate kliknuti na znak 'Veleprodaja' da bi se prebacili na veleprodajni webshop. Vrijedi i obrnuto. Ako piše 'Maloprodaja' znači da se nalazite na veleprodajnom webshopu. Znak u kojem se ispisuje VELEPRODAJA ili MALOPRODAJA izgleda kao putokaz na veleprodajni ili maloprodajni webshop.